Megawatt nieuwe partner campagnes SintLucas

Student Sin Wah

De komende jaren werkt SintLucas samen met de Megawatt Group voor de campagnes en de on- en offline communicatiemiddelen. De samenwerking is het resultaat van een aanbestedingsprocedure.

Marion Henckens, manager marketing en communicatie: “Een nieuw bureau laat je altijd weer kritisch kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we nieuwe stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie. Het voelt goed dat ze dezelfde Brabantse roots hebben, SintLucas kennen en op een steenworp afstand zitten.”

Enthousiasmeren en opleiden
“Sommige opdrachten zijn zó op je lijf geschreven, dat je ze wel moet winnen”, zegt Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group. “Dat betekent overigens niet dat dit altijd het geval is”, voegt hij er lachend aan toe. Gelukkig is dit wel het geval bij  SintLucas. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers de kweekvijver voor creatieve bureaus zoals zijzelf. Ook krijgt Megawatt nu de kans talentvolle studenten beter te begeleiden en de opleiding te voorzien van de nieuwste ontwikkelingen in het bedrijfsleven. “Dichterbij de bron kan je niet komen”, aldus Stephan.

Het resultaat van de samenwerking zal de komende maanden te zien zijn via de on- en offlinekanalen van SintLucas.